Megváltoztattuk az oldalak organikus elérésének számítását, és mostantól hasonló módon mérjük, mint a hírfolyamban a hirdetéseknél a fizetett elérést. Így pontosabban összevetheted az oldal bejegyzéseinek fizetett és organikus elérési számát.
A grafikon használatával tudod megnézni, hogyan változik az organikus elérés a kimutatásokban a korábbi és az új mérés szerint. Ezeknek az adatoknak a mentésére az Exportálás funkció is használható..
A bejegyzés organikus elérése

Korábbi organikus elérés

Új organikus elérés

Az organikus elérés számításának módja
Az organikus elérés új definíciója azokat az embereket számolja, akiknek egy nem fizetett bejegyzés megjelent a képernyőjén. Korábban az organikus elérés akkor számított, amikor egy nem fizetett bejegyzést elhelyeztünk valakinek a hírfolyamában, attól függetlenül, hogy megjelent-e a képernyőn.
Hogyan érinti ez az oldaladat?
Ez a változás nem befolyásolja, hogyan jelennek meg a bejegyzéseid, illetve hogy ki látja a bejegyzéseidet, vagy hogy ki mutat aktivitást velük kapcsolatban (kedveléseken, hozzászólásokon vagy megosztásokon keresztül). A változás az organikus elérések mérésére vonatkozik, és hatására más értékek szerepelhetnek a jelentésekben az oldaladra vonatkozóan. Előfordulhat például, hogy csökkenést látsz az organikus elérések számában.
 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here