A csoport adminisztrátorok naponta moderálják az egyéb ügyeskedők posztjait, aminek egyenes következménye a kéretelen bejegyzés létrehozójának facebook általi felfüggesztése. NE TEGYÜK EZT, MERT VÉGLEGES ELTILTÁST IS KAPHATUNK!

Ez nem csoport marketing. Ez puszta szemetelés. 

A csoport marketing a következőre jó: 
– építhess egy tábort, akiket az a cél és érdeklődés mozgat, amiről a te céged, szolgáltatásod szól.
– embereket tudj összeszedni, akikkel hasonló dolgok érdekelnek benneteket
– lokálisan azonos területen vagytok, és ez neked érdekes valami miatt.
– valamiért /valami ellen küzdötök.

 

Egy csoportot felépíteni úgy érdemes, hogy: 
– eleve olyanokat hívsz és hívtok meg, akik a csoportot mozgatni képesek, érdekli őket a témád.
– jó témákat hozol fel, tudatosan – és beszélgettek róla
– körülbelül 400 -500 tagtól él egy csoport igazán, eddig úgy kell eljutnod, hogy pár véleményvezért folyamatosan támogatsz valahogy, hogy a csoportot fenntartsák témákkal. (Ettől vannak eltérések, de ez egy általános tapasztalat)
– a csoportban legyenek jól körülhatárolt irányelvek amiket be kell tartani.
– legyen koherens a témáddal, de ne a saját reklámodról szóljon, mert akkor utálni fogják.
– Lehet benne egy VIP tagság, akik már vettek tőled, vagy akik valamiért kiemelt helyzetűek.
– Folyamatosan figyelned kell és pucolni a trollokat – sok időt fog elvenni! (Ha nincs erre időd, akkor ne legyen csoportod, sőt vannak cégek akiknek egyáltalán nem is kéne csoportot fenntartani – ez egy külön történet!)

A csoport felépítése hónapokba telik, hogy valóban működjön, organikusan és szépen épüljön. Jó, ha van benne néhány szakértő, akik támogatják a felhozott témát (még ha vásárlási csoport, akkor is!)

Csak akkor tud jól indulni, ha személyesen legalább 3-4, kiterjedt kapcsolatokkal rendelkező ember kezdi csinálni, akit mások követnek.

 

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here