Nézd meg Mari Smith videóját a tegnapi Facebook bejelentésről!

Szerint a következők miatt változik a Facebook hírfolyam algoritmusa
★ A felhasználók pozitív érzése;
★ Lecsillapítani a kormányzatokat;
★ A hamis hírek és Click bait kiirtása;
★ Kezelni a mobilon csökkenő hirdetési helyeket;
★ Felkészülni a vezető TV csatornákra, a hirdetési piacból részesedni;
★ Felkészülni még több exclusive közvetítés megszerzésére

Milyen tartalom fog előnyt élvezni?
★ Ismerősök a család személyes posztjai;
★ Amik beszélgetést generálnak; az emberek közötti értelmes interakciókat váltanak ki – beleértve a híreket, videókat;
★ A Watch platform műsorai;
★ Videók – különösen az élők, amik valós elköteleződést generál

Mit kell tenni?
★ Kérd meg a követőidet, hogy jelöljék be a See First funkciót;
★ Gyakrabban használd az élő videót – 6x annyi reakciót kaphatsz, mint egy videóval;
★ Használj csoportokat;
★ Használd az eseményt;
★ Legyen a tartalmad nagyon releváns;
★ Használd a Messenger-t, a bot-t.

Szóval ne parázz, hanem alkalmazkodj a változásokhoz gyorsan, hogy a siránkozó versenytársaidat lehagyhasd!

Forrás: Pálfi Gyula, https://www.facebook.com/palfi.gyula